Sunday, September 27, 2009

Cinema City Pitesti

Tin minte ca acum un an sau mai mult, inainte de deschidere, vorbeam despre “Euro Mall” , despre  cat de tare va fi cu un cinema complex, bowling, magazine tari, chiar si despre KFC. Am ajuns in ziua deschiderii mall-ului, am chiulit de la meditatie la franceza ca sa mergem la “Euro Mall”,  cand am ajuns acolo sa vezi dezamagire; bowling, cinema, magazine multe, sa iei daca ai de unde.

Dar a trecut timpul, in prima faza a fost deschis bowling-ul (inca nu am apucat sa ajung pe acolo), apoi “Cinema City“. Am fost foarte incantat ca in sfarsit in Pitesti exista un cinema modern (in afar de  “Cinema Modern” care nu prea e modern deloc) unde pot sa vad filme noi si mai ales cu proiectie buna, un sunet bun si scaune confortabile.

Cinema City cuprinde 6 sali de cinema, dintre care una in care se pot urmari filme 3D datorita proiectoarelor Christie, restul salilor fiind dotate cu proiectoare Kinoton de 35mm. La intrare  gasesti  casele de bilete, bilete pe care le poti rezerva de acasa pe siteul www.cinemacity.ro, dupa ce ti-ai procurat bilet la film ajungi in zona bufet-bar de unde iti poti cumpara dulciuri, suc, nachos si cel mai bun  popcorn pe care l-am mancat eu (pot sa garantez ca e mai bun decat cel din cinemaurile bucurestene) popcornul si sucul au preturi 6 lei (cele mici 0.25L/1,8L ), 7 lei (medii 0,5l/2,4L ) , 8 lei (cele mari 0,75L/5L ), dar poti sa iti cumperi meniuri si sa iesi mai ieftin( meniu mare 14 lei= suc+ popcorn mare, meniu nachos 14lei = suc mediu + nachos mediu, meniu duet = 2 x cola medii + popcorn mare). Singura faza care m-a secat a fost atunci cand am cerut un meniu mare cu suc sprite si am primit COLA, dar fie. Dupa spatiul bufet-bar, unde sunt niste canapele foarte misto de unde poti viziona trailere la filme pe niste plasme de vreo 80 cm, ajungi la intrarea in sali unde se verifica biletele si esti indrumat spre sala in care trebuie sa vezi filmul. In sala de cinema o sa gasesti niste scaune super confortabile asezate la o inaltime si o distanta intre ele foarte buna astfel incat sa nu vezi pe toata perioada filmului un cap mare in fata ta, scaunele au si suporturi pentru  suc. Sala este dotata cu sistem Digital Dolby Surround (boxele sunt JBL) care iti ofera o experienta acustica super buna, mai ales la un film horror sau actiune, sala mai este dotata si cu sitem de aer conditionat computerizat. Per total conditiile sunt foarte bune, serviciile bune, iar ambianta foarte buna.

Am fost la 3 filme pana acum in Cinema City, “The Proposal“- o comedie romantica draguta cu Sandra Bullok si Ryan Reynolds, “Inglorious Basterds“- inca nu imi dau seama ce gen a fost filmul asta, “Funny Peple“- ultimul la care am fost si despre care o sa va spun mai multe.

Funny People

“Funny People” este un film reusit in regia lui Jude Apatow, regizor ce a mai regizat si “40 year old virgin” si “knocked up”.  In rol principal il avem de Adam Sandler in rolul unui comdeiant de succes care afla ca are o boala asemanatoare cu leucemia. Seth Rogen joaca rolul unui comediant nu prea stralucit, dar norocul da peste el si ajunge sa scrie glume pentru Sandler care datorita bolii nu mai reuseste pe scena foarte bine.

Prima parte a filmului a fost foarte buna, publicul radea, mai ales la partea in care Adam Sandler facea caterinca de doctorul sau, lucru la care Adam Sandler se pricepe de minune, sa faca misto de oameni. Dar finalul a lasat de dorit, oamenii din public au inceput sa plece, glumele erau seci unele chiar fara sens. Poate ca greseala pe care a facut-o regizorul a fost ca ne-a dat ce-a fost mai bun la inceput si pe final ne-a lasat sa dormim.

No comments:

Post a Comment